Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Ustawowy termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w wybrany sposób:
- Najdogodniejszy sposób to zalogowanie się do sklepu i wypełnienie automatycznego formularza zwrotu. Gwarantuje to Państwu minimum zaangażowania.
- poprzez e-mail: reklamacje@phenomena-light.pl
- telefonicznie pod numerem +48 539 958 952
- wysyłając oświadczenie tradycyjnym listem poleconym na adres: Phenomena Light Rafał Bleichert ul. Portowa 10A ; 44-100 Gliwice
- mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Wzór pobierzecie Państwo klikając w poniższy >>>link<<<
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Wysyłka na własny koszt wybranym przez siebie sposobem.
Na prośbę kupującego obsługa sklepu może zlecić odbiór zwracanego towaru kuriera DPD - odliczając od zwracanej kwoty koszt przesyłki towaru od klienta do sklepu.
Koszt uzależniony jest od ilości zwracanych paczek + koszt stały 8zł .
Na przykład: Przy zwrocie jednej paczki:
Koszt paczki: 26zł + koszt stały 8zł
Razem 34zł brutto - taka kwota zostanie odliczona.
Od momentu poinformowania nas o fakcie odstąpienia od umowy,
macie Państwo 14dni na odesłanie towaru.
Bardzo proszę o staranne zapakowanie przedmiotu, aby zapobiec jego uszkodzeniu.
Adres do dostarczenia zwracanego towaru:
Phenomena Light
ul. Portowa 10A
44-100 Gliwice
tel: +48 539 965 738
Szanowny kliencie.
Uszanuj produkt, który zwracasz !!!
Nie niszcz opakowania jeśli nie jest to konieczne !!!
Zabezpiecz przedmiot, w ten sam sposób jaki go otrzymałeś. Nie pisz nic na kartonie.
Pamiętaj, że zwracany produkt powinien być zdatny do ponownej sprzedaży w stanie
nie naruszonym wraz z opakowaniem !!!
Uszanuj naszą pracę i zaangażowanie w 100% zadowolenia klienta !!!
W przypadku stwierdzenia przez sklep uszkodzeń lub śladów montażu - sklep ma prawo pomniejszyć zwracaną kwotę o wartość o jaką została pomniejszona cena przedmiotu (min 40%)