+100 000 zadowolonych klientów  |  Najlepsza oferta oświetlenia  |  RABATY w koszyku
Podejmij współpracę! | Kontakt dla architektów 729 847 547
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
pl /

Wysyłka

Dostępne usługi

Współpracujemy z wieloma firmami kurierskimi, w tym: DPD, INPOST, FEDEX, GLS, wszystko dla Ciebie w jednym miejscu.

  • DHL Paczka - standard
  • GLS - dostawa do punktu
  • InPost Kurier - standard
  • InPost Paczkomaty 24/7
  • Kurier - przesyłka do 2m
  • Kurier DPD - paczka
  • Kurier FedEx - standard
  • Kurier GLS - Standard
  • Kurier Paleta - wymaga przedpłaty
  • Odbiór osobisty
  • Wysyłka na palecie - wymagana przedpłata

  • Statusy magazynowe

    Dokładamy wszelkich starań aby nasze stany magazynowe były aktualizowane w czasie rzeczywistym i odzwierciedlały stan faktyczny.


    Produkty dostępne na magazynach własnych - wysyłka realizowana do 48h"
    w wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu ze względu na okoliczności.

     
    "Produkt niedostępny - zapytaj o możliwość zamówienia"
    Zapytaj doradcę klienta o możliwość zamówienia oraz czas realizacji.
    Towar, którego chwilowo nie posiadamy na magazynie, lub w ofercie po weryfikacji przez doradcę, może zostać zamówiony na życzenie klienta.
    Domyślny czas realizacji takiego zamówienia wynosi od 3 do 10 dni roboczych w zależności od towaru oraz możliwości produkcyjnych producenta.


    Koszty wysyłki

    Koszty wysyłki naliczane są indywidualnie do każdego zamówienia po zsumowaniu zawartości koszyka z uwzględnieniem rabatów oraz ewentualnych promocji.
    Aktualny cennik:

    • Fedex, DPD, GLS (przedpłata) - 22zł
    • Fedex, DPD, GLS (pobranie) - 26zł
    • Kurier InPost (przedpłata) - 18zł
    • Kurier InPost (pobranie) - 20zł
    • InPost Paczkomaty (przedpłata) - 11,80zł
    • InPost Paczkoamty (pobranie) : wyliczane indywidualnie w zależności od wartości pobrania

    Klient ma możliwość wyboru firmy kurierskiej, za pomocą której dostarczymy towar.
    W szczególnych przypadkach, obsługa sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany kuriera ze względu na wielkość lub czas realizacji zamówienia.
     
    Darmowa wysyłka przysługuje klientom dokonującym zakupów
    za minimum

    • 399zł w opcji przedpłata !!!

    Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: sklep@phenomena-light.pl
    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
    Odbiór osobisty możliwy w Gliwicach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
    +48 539 958 952 
    +48 538 208 837


    Wysyłka międzynarodowa

    Wysyłka tego typu ZAWSZE wymaga indywidualnej wyceny i jest uzależniona od ilości paczek, wagi i gabarytów.
    Ostateczna wycena zostanie podana po złożeniu zamówienia.
    Obsługa sklepu weryfikuje zamówienie i każdorazowo wysyła do klienta fakturę proformę z ostateczną propozycją cenową, którą należy opłacić na wskazane w dokumencie konto bankowe.
    Kwota wysyłki podana przez system podczas składania zamówienia jest jedynie orientacyjna i dotyczy jednej standardowej paczki.


    UWAGA !!!
    Klient ma prawo w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę pod względem uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać podczas transportu.
    Paczkę należy rozpakować i w obecności kuriera zatwierdzić właściwy stan, a w przypadku gdy towar został uszkodzony w transporcie należy spisać z kurierem protokół szkody.
    Klient powinien zweryfikować czy kurier prawidłowo wypełnił wszystkie pola.
    Każdorazowo klient powinien poinformować obsługę sklepu o zaistniałej sytuacji telefonicznie bądź mailowo.
    Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: reklamacje@phenomena-light.pl
    Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru realizowane od razu po otrzymaniu zwrotu i weryfikacji na podstawie protokołu szkody.
    W takich przypadkach od razu wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze.
    W przypadku braku takiego protokołu, reklamacje nie będą uwzględniane.

    pixelpixel