Współpracujemy z wieloma firmami kurierskimi, w tym: DPD, INPOST, FEDEX, GLS, wszystko dla Ciebie w jednym miejscu.
DHL Paczka - standard
GLS - dostawa do punktu
InPost Kurier - standard
InPost Paczkomaty 24/7
Kurier - przesyłka do 2m
Kurier DPD - paczka
Kurier FedEx - standard
Kurier GLS - Standard
Kurier Paleta - wymaga przedpłaty
Odbiór osobisty
Wysyłka na palecie - wymagana przedpłata
Statusy magazynowe
Dokładamy wszelkich starań aby nasze stany magazynowe były aktualizowane w czasie rzeczywistym i odzwierciedlały stan faktyczny.
Produkty dostępne na magazynach własnych - wysyłka realizowana do 48h" w wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu ze względu na okoliczności.
"Produkt niedostępny - zapytaj o możliwość zamówienia"
Zapytaj doradcę klienta o możliwość zamówienia oraz czas realizacji.
Towar, którego chwilowo nie posiadamy na magazynie, lub w ofercie po weryfikacji przez doradcę, może zostać zamówiony na życzenie klienta.
Domyślny czas realizacji takiego zamówienia wynosi od 3 do 10 dni roboczych w zależności od towaru oraz możliwości produkcyjnych producenta.
Koszty wysyłki
Koszty wysyłki naliczane są indywidualnie do każdego zamówienia po zsumowaniu zawartości koszyka z uwzględnieniem rabatów oraz ewentualnych promocji.
Aktualny cennik:
Fedex, DPD, GLS (przedpłata) - 22zł
Fedex, DPD, GLS (pobranie) - 26zł
Kurier InPost (przedpłata) - 18zł
Kurier InPost (pobranie) - 20zł
InPost Paczkomaty (przedpłata) - 11,80zł
InPost Paczkoamty (pobranie) : wyliczane indywidualnie w zależności od wartości pobrania
Klient ma możliwość wyboru firmy kurierskiej, za pomocą której dostarczymy towar.
W szczególnych przypadkach, obsługa sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany kuriera ze względu na wielkość lub czas realizacji zamówienia.
Darmowa wysyłka przysługuje klientom dokonującym zakupów
za minimum
399zł w opcji przedpłata !!!
Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: sklep@phenomena-light.pl
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
Odbiór osobisty możliwy w Gliwicach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. +48 539 958 952 +48 538 208 837
Wysyłka międzynarodowa
Wysyłka tego typu ZAWSZE wymaga indywidualnej wyceny i jest uzależniona od ilości paczek, wagi i gabarytów.
Ostateczna wycena zostanie podana po złożeniu zamówienia.
Obsługa sklepu weryfikuje zamówienie i każdorazowo wysyła do klienta fakturę proformę z ostateczną propozycją cenową, którą należy opłacić na wskazane w dokumencie konto bankowe.
Kwota wysyłki podana przez system podczas składania zamówienia jest jedynie orientacyjna i dotyczy jednej standardowej paczki.
UWAGA !!!
Klient ma prawo w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę pod względem uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać podczas transportu.
Paczkę należy rozpakować i w obecności kuriera zatwierdzić właściwy stan, a w przypadku gdy towar został uszkodzony w transporcie należy spisać z kurierem protokół szkody.
Klient powinien zweryfikować czy kurier prawidłowo wypełnił wszystkie pola.
Każdorazowo klient powinien poinformować obsługę sklepu o zaistniałej sytuacji telefonicznie bądź mailowo.
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: reklamacje@phenomena-light.pl
Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru realizowane od razu po otrzymaniu zwrotu i weryfikacji na podstawie protokołu szkody.
W takich przypadkach od razu wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze.
W przypadku braku takiego protokołu, reklamacje nie będą uwzględniane.